4. 11.
Vážení rodiče, v minulém týdnu děti dostaly katalog knih. Případné objednávky vybíráme do pátku 7. 11.
3. 11.
Vážení rodiče,
každoročně se naše škola zapojuje do Sbírky šance Olomouc. Zakoupením živých květin, „vánoční hvězda“, přispíváte na léčbu a podporu nejmladších onkologických pacientů. http://vh.sanceolomouc.cz/
Cena květiny je 120,- Kč, barva bílá, červená. Po dětech zasílám objednávkový lísteček. Pokud máte zájem, prosím o vyplnění a zaslaní zpět. Můžete zaslat i penízky.
Vánoční focení, 6 fotek – 200 Kč. Termín 25. 11. 2025. Fotit se mohou sourozenci společně, pokud jsou sourozenci mladší ve školce, je možné je do školy přivézt na 8 hod, budou se fotit mezi prvními.
Pokud máte zájem, pošlete vyplněný lísteček po dětech.
24. 10.
Zápis z třídních schůzek
Informace k akcím školy a třídy
– Halloween, Den otevřených dveří, sběr papíru (poděkování), volba třídního zástupce do SPŠ
Informace k předmětům
– příprava do školy, chystání pomůcek dle rozvrhu, zadávání a vypracování domácích úkolů.
Informace o webových stránkách, Bakalářích. Chování dětí ve třídě a jejich adaptace na školní prostředí.
15.10.
Vážení rodiče,
v pondělí 20. 10. jdeme na program Vlnohraní: Nebe plné not, do Pevnosti poznání. Děti přijdou ráno do třídy, pak společně vyrazíme. S sebou si vezmou batůžek s pitím a svačinou. Po zpáteční cestě (3. a 4. vyučovací hodinu) mám naplánováno, že se budeme učit v parku… budeme mít DEN STROMU. V případě špatného počasí se vrátíme do školy a budeme plnit úkoly ve třídě. Nezapomeňte dětem přibalit čip.
14. a 15. října se koná na školní hřišti sběr papíru. Od 7 hod. na Vás budeme čekat za vraty školního hřiště (od parku). Lepenka se nesbírá.
6. 10.
Vážení rodiče, vzhledem k výskytu vší v naší třídě Vás prosím o důkladnou kontrolu vlasů Vašich dětí a přijetí případných opatření. Děkuji.
30. 9.
Vážení rodiče,
zvu Vás na první společné třídní schůzky, které se budou konat v úterý 21. října 2025 v 17 hodin v naší třídě. Vaše účast je žádoucí.
Těším se na setkání s Vámi.
V pátek 3. 10. budou v naší třídě probíhat volby. Z tohoto důvodu se budeme 1. a 2. hodinu učit v jiné učebně. Pokud počasí dovolí, tak půjdeme 3. a 4. hodinu do parku. Celý den bude probíhat projektová výuka na téma podzim.
S sebou: batoh, svačina, pití, pouzdro, vhodné oblečení a obuv na pobyt venku.
25.9.
Dnes jsem poslala domů po dětech informaci k přihlášení do „bakalářů“. Prosím Vás všechny o prostudování a přihlášení.
16. 9.
Děti, které byly již ve školce zařazeny do výzkumu „adaptace …“ (poslala jsem rodičům dotazník), měli dnes ve škole další výzkumné šetření. Poprosím o navrácení vyplněných dotazníků.
11. 9.
Vážení rodiče,
budu vybírat částku 530,- . (Na SPŠ je částka 200,- a na výtvarný materiál a pomůcky je částka 300, – a 30,- je na zakoupené sešity a úkolníček). Děkuji za zaslání uvedené částky.
10. 9.
Včera jsme měli jsme ukázkovou hodinu společenského tance tanečního klubu OLYMP OLOMOUC. Děti dostaly červené letáčky s QR kódem, zájemci o tento kroužek se mohou přihlásit přes stránky klubu.
5. 9.
Vážení rodiče,
máme za sebou první školní týden, který děti zvládly.
Dnes probíhala výuka, dle rozvrhu. Byli jsme i v tělesné výchově, venku na hřišti. Prosím o doplnění tělesných úborů pro ty, kteří jej ještě nemají ve škole.
U některých dětí mi chybí doplněné dokumenty, které jsem posílala. Poprosím taktéž o doplnění údajů do úkolníčku (s Krtečkem).
Dnes byl všem dětem předán čip, který jim prozatím bude sloužit na oběd. Je tedy potřeba, aby ho měly děti každý den ve škole. Poprosím o 200,- na čip ty z Vás, kteří ještě nepřinesli.
Děti postupně dostávají i potřebné učebnice, nebudou všechny nosit domů každý den, ať nemají těžkou aktovku. Poprosím o obaly, nebo o složku. Děkuji.
Přeji všem krásný víkend.
Nikol Petrovičová
Elektrický přístupový systém do školy
Vážení rodiče,
naše škola používá pro žáky chráněný vstup do budovy. Elektronický přístupový systém napomáhá zajistit větší bezpečnost vašich dětí a zabezpečit majetek školy i žáků. Kromě toho umožňuje i zasílání informací (email) o příchodu dětí do budovy školy zákonným zástupcům na email, který jste uvedli třídnímu učiteli v dokumentech o žákovi. Máte tak kontrolu, zda se váš syn/dcera dostavili do školy. Podstatou celého řešení je přístup žáků a zaměstnanců školy do budovy pomocí čipu. Do školy je tak z velké části zabráněno vstupu cizím osobám.
Přístupový čip do školy využíváme také jako čip na obědy. Žáci mají tedy jeden čip na vstup do budovy a zároveň na oběd. Z toho důvodu je třeba, aby si žáci zakoupili přístupový čip v hodnotě 200 Kč, který budou využívat až do konce školní docházky na naší škole. Při ztrátě čipu je nutné zakoupit čip nový. Tímto Vás žádáme o uhrazení částky do 12.9.2025.